'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah'

'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah' - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah'
link : 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah'

Baca juga


'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah'



Demikianlah Artikel 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah'

Sekianlah artikel 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Kalau Boleh Nak Kahwin Cepat, Kalau Ada Jodohlah' dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/kalau-boleh-nak-kahwin-cepat-kalau-ada.html
Sering kali disoal mengenai status dirinya, pelakon yang semakin meningkat naik, Ruhainies tidak pernah jemu atau tertekan kerana baginya itu lumrah dirinya sebagai seorang artis. Pun begitu, apa yang membuatkannya tertekan adalah sekiranya gosip tersebut mempunyai nama selebriti yang dikaitkan dengan dirinya.

“Saya tak tertekan yang itu tapi kalau ada gosip yang sebut nama orang itu saya tertekan. Jadi orang itu tak tahu apa-apa tiba-tiba kena gosip dengan saya. Ibu saya pula tak pernah bertanyakan soal bila saya nak kahwin,” katanya yang ditemui di Majlis Berbuka Puasa Bersama Anak Yatim di Royale Chulan Damansara.

Dalam pada itu, disoal tentang jodoh Ruhainies mengatakan sekiranya diberi peluang dia mahu berkahwin sebelum umurnya mencecah 30 tahun.

“Saya target nak kahwin tak tahu lagi, tapi sebelum 30. Kalau boleh nak kahwin cepat kalau ada jodohlah. Mana boleh nak lambat-lambatkan lagi sebab saya sudah 25 tahun.

Umur 25 ini kalau boleh nak ada yang serius, umur 26 atau 27 tahun dah boleh kahwin. Tapi sekarang ini serius pun tak ada lagi,” jelasnya lagi.

Subscribe to receive free email updates: