Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group

Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group
link : Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group

Baca juga


Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group



Demikianlah Artikel Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group

Sekianlah artikel Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelobi: Shahrir, Jazlan akui kenal Florence Goh, tidak tahu kaitan Godfrey Group dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/pelobi-shahrir-jazlan-akui-kenal.html
Rafizi mendesak 2 pemimpin Umno menjelaskan kaitan mereka dengan Florence Goh, yang didakwa menandatangani kontrak bagi pihak Godfrey Group Limited.
shahrir-jazlan
KUALA LUMPUR: Tan Sri Shahrir Samad dan Datuk Nur Jazlan Mohamed akui mereka mengenali Florence Goh, individu yang sebelum ini didakwa Rafizi Ramli menandatangani kontrak melobi bagi pihak Godfrey Group Limited.
Bagaimanapun, kedua-dua pemimpin Umno itu berkata mereka cuma mengenali Florence sebagai individu yang terbabit dalam aktiviti amal.
Ahli Parlimen Pandan dari PKR itu sebelum ini meminta mereka membuat kenyataan sama ada mereka mempunyai kaitan dengan usaha menggunakan Godfrey Group untuk membayar AS$250,000 (RM1.07 juta) kepada bekas pegawai kempen Presiden Donald Trump untuk melobi kepentingan negara.
“Saya tidak menyedari kaitannya dengan Godfrey Group dan saya juga tidak tahu mengenai Godfrey Group,” kata Shahrir lapor Malay Mail Online hari ini.
“Saya tidak tahu aktiviti peribadi beliau,” kata Nur Jazlan menurut laporan sama.
Shahrir merupakan Ahli Parlimen Johor Bahru, sementara Nur Jazlan pula Ahli Parlimen Pulai.
Rafizi merujuk kepada laporan mengatakan Florence adalah presiden badan bukan kerajaan Care United Johor Bahru dan penasihat NGO itu ialah Shahrir. Rafizi kemudian melampirkan beberapa keping gambar menunjukkan Shahrir atau Jazlan bersama Florence di beberapa majlis penyampaian hadiah anjuran NGO tersebut.
“Seperti biasa Rafizi membuat dakwaan seperti ini tanpa bukti dan tidak peduli kesannya kepada nama baik orang yang didakwa. Jabatan perdana menteri sudah membuat penafian mengenai perkara ini,” kata Shahrir.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: