PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR

PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR
link : PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR

Baca juga


PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR



Demikianlah Artikel PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR

Sekianlah artikel PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PELOBI US: FLORENCE GOH PERLU TAMPIL DEDAH SIAPA DIRINYA YANG SEBENAR dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/pelobi-us-florence-goh-perlu-tampil.html

Siapa sebenarnya Florence Goh yang syarikat miliknya, Godfrey Group Limited didedahkan menandatangai dan membayar lebih RM1 juta kepada bekas pegawai kempen Donald Trump untuk melobi bagi pihak Malaysia dengan negara kuasa besar itu?

Meskipun Pejabat Perdana Menteri ada menafikan sebarang penglibatan beliau dan kaitanya dengan apa yang didedahkan itu, tetapi bukti-bukti yang ditampilkan berkaitan bayaran dan salinan borang yang dikemukakan kepada Jabatan Kehakiman AS memperlihatkan bahawa penafian semata-mata tidak lagi memadai.

Malah, pendedahan terbaru oleh Rafizi Ramli bahawa dua Ahli Parlimen, Shahrir Samad dan Nur Jazlan Mohamed didapati pernah hadir dalam program NGO yang diterajui oleh Florence Goh dan berada bersama-sama dengannya, tentu saja menimbulkan lebih banyak persoalan lagi.

Ia bukan saja membuktikan Florence Goh itu benar-benar wujud, tetapi juga menunjukkan beliau memang selalu bergaul dengan orang-orang atasan dan agak dikenali ramai.

Shahrir dan Nur Jazlan turut mengakui mereka memang mengenali Florence Goh sebagai individu yang banyak terlibat dengan aktiviti amal, namun tidak menyedari atau mengetahui kaitannya dengan Godfrey.

Jadi, siapa Florence Goh ini?

Adakah beliau kenalan rapat Najib Razak dan mempunyai hubungan tertentu dengan Perdana Menteri?
Bagaimana Florenca Goh dan Godfrey boleh membayar bagi pihak kerajaan Malaysia kepada pelobi di AS jika beliau tidak mengenali Najib?

Atau adakah orang-orang tertentu di Pejabat Perdana Menteri yang mempunyai hubungan rapat dengan wanita misteri itu?
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: