Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR

Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR
link : Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR

Baca juga


Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR



Demikianlah Artikel Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR

Sekianlah artikel Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemuda Amanah Selangor pula buat laporan polis terhadap SPR dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/pemuda-amanah-selangor-pula-buat.html
Pemuda Amanah Selangor gesa polis siasat SPR yang enggan edar rang Daftar Pemilih Tambahan kepada parti politikPemuda Amanah Selangor gesa polis siasat SPR yang enggan edar rang Daftar Pemilih Tambahan kepada parti politik
Pemuda Amanah Selangor hari ini membuat laporan polis ke atas Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berhubung keengganan mengedarkan Rang Daftar Pemilih Tambahan (RDPT) kepada parti-parti politik.
Menurut timbalan ketua pemudanya Danial Al-Rashid Haron, laporan itu dibuat bagi menggesa satu siasatan dibuat sama ada wujud salah guna kuasa mana-mana pihak yang mendorong kepada tindakan SPR itu.
"Tindakan SPR yang bertentangan dengan undang-undang dan perlembagaan ini juga menimbulkan kebimbangan kerana tanpa RDPT ini, pelbagai manipulasi dan penipuan terhadap daftar pemilih akan dilakukan oleh pihak yang tiak bertanggungjawab melalui SPR," katanya keapda pemberita selepas membuat laporan di ibu pejabat polis (IPD) Shah Alam.
Dalam perhimpunan 23 Mei lalu, Pemuda dan Wanita Pakatan Harapan bertindak mengunci pintu pagar ibu pejabat SPR di Putrajaya selepas badan itu didakwa enggan menerima bantahan mereka.

Subscribe to receive free email updates: