(Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung

(Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung
link : (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung

Baca juga


(Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung



Demikianlah Artikel (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung

Sekianlah artikel (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Lelaki Rakam 'Wanita' Mengaji Ketika Isteri Dah Balik Kampung dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/video-lelaki-rakam-wanita-mengaji.html
Seorang lelaki sempat merakamkan satu lembaga berupa wanita bertelekung sembahyang sedang mengaji Al-Quran di ruang tamu rumahnya.

Video kejadian tersebut kemudiannya dikongsi oleh adik kepada lelaki berkenaan di akaun Twitter miliknya dua hari lepas.

Menurut Affa, abangnya menghantar video itu selepas Subuh dalam kejadian di rumahnya.



Menjelaskan kejadian apabila ditanya oleh pengguna Twitter lain, Affa berkata ketika kejadian abangnya tinggal bersendirian di rumah kerana isteri dan anaknya pulang ke kampung halaman.


Ketika menjawab pertanyaan-pertanyaan netizen lagi, Affa berkata suara 'wanita' itu yang seakan-akan suara kanak-kanak perempuan, yang langsung tidak dikenali olehnya.


Bagaimanpun, netizen bersangka baik dengan mengatakan 'wanita' itu makhluk Allah yang mahu menumpang untuk mengerjakan solat. Bagaimanapun, ada juga netizen yang naik bulu roma apabila menonton video tersebut,

Subscribe to receive free email updates: