(Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan

(Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan
link : (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan

Baca juga


(Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan



Demikianlah Artikel (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan

Sekianlah artikel (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Wanita Hidang Sushi Di Badan Mengamuk Selepas Diraba Pelanggan dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/05/video-wanita-hidang-sushi-di-badan.html
Beijing - Seorang wanita yang bertugas menyediakan hidangan sushi di badannya di sebuah restoran di utara China mendakwa dicabul pelanggan.

Menurut laporan akhbar China Youth Daily, insiden tersebut berlaku semasa wanita berkenaan bertugas di restoran di Taiyuan di wilayah Shanxi.

Sebuah video dimuat naik di Internet pada Jumaat lalu menunjukkan wanita itu baring di atas meja dengan memakai baju dan seluar pendek, dengan sushi dihidangkan di atas badannya.


Wanita berkenaan mendakwa seorang pelanggan melakukan sesuatu terhadapnya semasa mengambil sushi dari badannya dengan menggunakan penyepit.

Mangsa yang berang kemudian bangun dan bertengkar dengan lelaki itu yang didakwa mencabulnya.

Subscribe to receive free email updates: