BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA

BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA
link : BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA

Baca juga


BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA



Demikianlah Artikel BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA

Sekianlah artikel BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BURUAN MEDIA YANG MEMALUKAN MALAYSIA dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/buruan-media-yang-memalukan-malaysia.html
Tidak dinafikan negara kita semakin popular dan glamour di mata dunia sekarang ini. Ia tidak pernah dialami sebelum ini, baik ketika era Tunku Abdul Rahman Putra Alhaj, Tun Razak Hussein, Tun Mahathir Mohamad,  Tun Abdullah Badawi atau lain-lain Perdana Menterinya.

Tetapi, popular dan glamournya Malaysia di mata dunia bukanlah kerana kejayaan pembangunan atau terhasilnya sesuatu ciptaan yang membanggakan, sebaliknya hanya satu sebab - skandal 1MDB.

Skandal itu bukan saja menyebabkan negara kita menjadi sebutan dan medan siasatan beberapa negara, bahkan nama Perdana Menteri, Najib Razak turut diintai gerak-laku dan gaya hidupnya.

Setelah sebelum ini, percutian mewah, bermain golf dan pesta membeli-belah melibatkan keluarga Najib menjadi bahan intipan media, terbaru ini percutian beliau di Bali juga menjadi santapan menyelerakan bagi media-media di Indonesia.

Mereka bukan saja menjejaki berapa ahli rombongan, ahli keluarga yang turut serta, jumlah kereta yang digunakan, bahkan sehingga  jenis bilik penginapan di Hotel St. Regis, Bali juga dilaporkan sama.

Diberitakan, percutian Najib di Bali sehingga Jumaat ini sebelum kemudian menyambung cutinya ke Perth, Australia, beliau menempah 41 bilik, termasuk yang pernah disewa oleh Raja Salman dan selebihnya bertaraf presidential suites, meski ahli rombongan dikatakan cuma 23 orang saja.

Maka, berdasarkan laporan media Indonesia itu, siapa yang tinggal di bilik selebihnya itu atau bilik-bilik lebihan itu untuk mengisi apa?

Jika media Indonesia begitu mengejar percutian Najib dan keluarganya di Bali, tidak mustahil sesampainya di Perth nanti, beliau juga akan turut menerima nasib yang sama. 
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: