Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan

Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan
link : Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan

Baca juga


Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan



Demikianlah Artikel Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan

Sekianlah artikel Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jenazah Zulfarhan Selamat Dikebumikan dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/jenazah-zulfarhan-selamat-dikebumikan.html
Jenazah Pegawai Kadet Laut, Zulfarhan Osman Zulkarnain, 21, yang meninggal dunia dipercayai didera selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Jalan Kebun Teh di sini, jam 9.30 malam ini.

Terdahulu, jenazah disembahyangkan di Masjid Universiti Tenaga Nasional (UNITEN) di Bangi, Selangor sebelum disembahyangkan sekali lagi di Masjid Jamek Kampung Kurnia di sini, selepas solat Isyak.

Lebih 100 ahli keluarga dan kenalan hadir bagi memberi penghormatan terakhir kepada Allahyarham yang berasal dari Bandar Uda Utama, Skudai, di sini.

Pelajar tahun tiga Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM) itu dipercayai didera rakan dengan seterika wap, selain terdapat kesan melecur di bahagian dada, tangan dan kakinya.

Setakat ini, polis menahan 36 penuntut berusia antara 20 dan 21 tahun bagi membantu siasatan kejadian berkenaan dan kesemua mereka ditahan reman selama seminggu bermula hari ini.

Subscribe to receive free email updates: