Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam

Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam
link : Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam

Baca juga


Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam



Demikianlah Artikel Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam

Sekianlah artikel Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kerajaan Umum Bantuan Khas RM500 Kepada Penjawat Awam dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/kerajaan-umum-bantuan-khas-rm500-kepada.html
Kerajaan bersetuju untuk memberi Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500 kepada hampir 1.6 juta penjawat awam sebagai persiapan untuk menyambut Aidilfitri pada tahun ini.

Menurut kenyataan Kementerian Kewangan, bantuan khas juga dinikmati hampir 775,000 pesara kerajaan sebagai menghargai jasa perkhidmatan dengan jumlah bayaran sebanyak RM250.

"Pembayaran bagi bantuan khas ini akan dibuat sebelum 9 Jun ini.

“Bantuan Khas Kewangan kepada penjawat awam dan pesara kerajaan ini membabitkan peruntukan kewangan dengan anggaran sebanyak RM1 bilion," kata kenyataan yang dikeluarkan di Putrajaya, hari ini.

Dalam pada itu, kerajaan berharap pemberian bantuan khas itu dapat meringankan beban kewangan kepada penjawat awam dan pesara bagi persiapan Aidilfitri.

Subscribe to receive free email updates: