Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri

Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri
link : Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri

Baca juga


Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri



Demikianlah Artikel Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri

Sekianlah artikel Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lapan Muka Surat Al-Quran Hilang Secara Misteri dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/lapan-muka-surat-al-quran-hilang-secara.html
Johor Bahru - Seorang pegawai majlis agama Islam Johor (MAIJ) percaya lapan halaman al-Quran yang ‘kosong’ bukan kerana salah cetak.

Abdul Latif Juffri berkata naskhah itu dikhatam beberapa kali dan ditandatangani enam pelajar tahfiz sebagai bukti pembacaan, lapor Harian Metro.

“Menguatkan hujah mengenai kejadian itu adalah al-Quran berkenaan juga sering dibaca anak murid sekolah abang saya, malah mereka juga khatam dengan al-Quran sama.

“Namun ketika itu tidak berlaku kehilangan kandungan muka surat dalam naskhah kitab suci berkenaan hinggalah disedari pada Syawal lalu,” katanya.

Beliau berkata halaman yang kosong itu membabitkan empat surah dan disedari mereka 13 beradik pada sambutan Aidilfitri ini.

Katanya, mereka mengadakan marhaban dan tahlil di rumah keluarga di Kampung Parit Ismail, Parit Yaa’ni, Batu Pahat 25 Jun lalu.

Menolak andaian silap cetak sebagai punca, beliau percaya kejadian itu sebagai petunjuk kepada manusia semakin hampir akhir zaman.

Subscribe to receive free email updates: