LAWAK ZAHID HAMIDI....

LAWAK ZAHID HAMIDI.... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul LAWAK ZAHID HAMIDI...., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : LAWAK ZAHID HAMIDI....
link : LAWAK ZAHID HAMIDI....

Baca juga


LAWAK ZAHID HAMIDI....



Demikianlah Artikel LAWAK ZAHID HAMIDI....

Sekianlah artikel LAWAK ZAHID HAMIDI.... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel LAWAK ZAHID HAMIDI.... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/lawak-zahid-hamidi.html

Pandai Zahid Hamidi, hari raya pertama lagi dah buat lawak jenaka - katanya kehadiran  orang ramai di Seri Perdana adalah tanda sokongan kepada Najib Razak.

Dilaporkan jumlah yang hadir untuk berhari raya di Seri Perdana tahun ini ialah seramai kira-kira 75 ribu orang.

Adakah 75 ribu itu tanda sokongan yang memadai buat Najib?

Adakah semua yang hadir itu juga benar-benar menyokong atau sekadar mahu makan?

Mungkinkah juga sebahagian yang datang ini hanya ingin melihat-lihat perhiasan mewah yang dipakai Rosmah Mansor sebagaimana yang digembar-gamburkan media jika dapat bersalam atau memandangnya daripada jarak lebih dekat?

Selain itu, kalau ikut logik Zahid bahawa 75 ribu itu tanda sokongan kepada Najib, bagaimana dengan lebih ramai rakyat Malaysia yang tidak hadir ke Seri Perdana?

Adakah dalam baik dan memuji, Zahid dalam masa yang sama juga untuk cuba "mengenakan"  Najib?

Subscribe to receive free email updates: