SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI RAYA - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SELAMAT HARI RAYA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SELAMAT HARI RAYA
link : SELAMAT HARI RAYA

Baca juga


SELAMAT HARI RAYA



Demikianlah Artikel SELAMAT HARI RAYA

Sekianlah artikel SELAMAT HARI RAYA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SELAMAT HARI RAYA dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/selamat-hari-raya.html
Di kesempatan ini, wargakerja Rakyat Marhaen ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin kepada semua pembaca dan penjenguk blog ini, juga kepada seluruh umat Islam di mana juga berada.

Setelah sebulan berpuasa, Hari Raya adalah hari kemenangan dan ruang untuk kita saling bermaaf-maafan.

Namun, dalam konteks Malaysia, di sebalik Hari Raya dan bermaaf-maafan, ia sama-sekali tidak harus mengubah keinginan kita untuk terus berjuang melakukan perubahan kepada negara.

Daripada demokrasi bertukar menjadi kleptokrasi adalah titik hitam yang sangat memalukan dan menjadi tanggungjawab kita sebagai rakyat untuk memulihkannya semula.

Jika tidak dipulihkan, titik hitam itu akan terus membesar dan membesar sehingga akhirnya menggelapkan masa depan kita serta generasi seterusnya.

Bergembiralah bersama keluarga, jiran dan kawan-kawan sempena Hari Raya ini, tetapi agenda lebih besar iaitu melakukan perubahan, jangan sesekali diabaikan.

Akhirnya, semoga Tuhan sentiasa merahmati niat murni kita dan dalam masa yang sama memberi kesempitan kepada semua makhluk perosak dan penipu wang rakyat yang selalu merasakan melakukan penipuan adalah suatu kebanggaan.

Makhluk perosak dan penipu wang rakyat mesti ditentang sehingga ke garisan kemenangan.

Subscribe to receive free email updates: