SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR

SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR
link : SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR

Baca juga


SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR



Demikianlah Artikel SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR

Sekianlah artikel SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SKANDAL 1MDB & FITNAH LIWAT: SATU PERSATU TEMBELANG @NajibRazak TERBONGKAR dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/skandal-1mdb-fitnah-liwat-satu-persatu.html


Sarawak Report akhirnya memilih mendedahkan kebenaran di bulan Ramadan, bulan yang mulia di sisi umat Islam.
Terbaharu, portal berita sensasi itu mendedahkan bagaimana peguam iblis laknatullah, Muhammad Shafee Abdullah menerima dedak RM9.5 Juta dari akaun peribadi Najib dari hasil wang rompakan dari #1MDB.
Tarikh 11 September 2013 adalah tarikh di mana Najib membayar dedak pertama sebanyak RM4,300,000 dari akaun peribadi AmBank bernombor 2112022011906 dan sekali lagi bayaran dibuat pada 17 Februari 2014 sebanyak RM5,200,000 juga melalui akaun sama.
Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman penjara lima tahun pada 10 Februari 2015 dan jelas konspirasi ini telah lama dirancang.
Akaun tersebut telah dikenal pasti sebagai akaun yang dibiayai menggunakan wang yang DICURI oleh Najib melalui anak syarikat 1MDB, SRC International Sdn Bhd yang meminjam RM4 bilion dari Kumpulan Wang Amanah Persaraan (KWAP), wang pencen kakitangan awam!
Ironinya, penerimaan dedak tersebut KEBETULAN diproses pada tarikh semasa kes dan pendakwaan ke atas Anwar dilakukan selepas PRU 13 (5 Mei 2013) yang diambil alih secara tiba-tiba oleh Shafee.
Persoalan sekarang, dari mana agaknya wang sebanyak itu diperolehi dan ke mana pula wang itu mengalir selepas dikreditkan?
Apakah Shafee berani menjelaskan pada umum bahawa konspirasi ke atas Anwar sebenarnya didalangi oleh Najib bagi menjatuhkan karier politiknya?

Subscribe to receive free email updates: