(Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS

(Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS
link : (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS

Baca juga


(Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS



Demikianlah Artikel (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS

Sekianlah artikel (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Video) Lagi Kereta Pandu Lawan Arus Dikesan Di Lebuhraya PLUS dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/06/video-lagi-kereta-pandu-lawan-arus.html
Johor Bahru - Lagi kes pemandu lawan arus.

Terbaru, kejadian tersebut didakwa berlaku di Lebuh Raya Utara Selatan (PLUS) arah utara berhampiran kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Kulai, dekat sini menjadi viral dalam laman sosial.

Video berdurasi satu minit 26 saat memaparkan sebuah Perodua Myvi dipandu melawan arus dirakam pengguna lebuh raya berkenaan sebelum dimuat naik dalam laman sosial Facebook dan turut dikongsi di aplikasi WhatsApp.



Bagaimanapun, tarikh sebenar kejadian yang didakwa berlaku kira-kira 8.20 pagi itu masih belum dapat dipastikan.

Bagaimanapun, Ketua Polis Daerah Kulai, Superintenden Razak Md. Said berkata, sehingga kini pihaknya tidak menerima sebarang laporan daripada mana-mana pihak berhubung kejadian.

"Semakan juga dibuat dan mendapati pihak PLUS, Lembaga Lebuh Raya Malaysia (LLM) serta Unit Peronda Lebuh Raya (HMPV) Bukit Aman juga tidak menerima sebarang laporan berhubung kejadian berkenaan," katanya.

Subscribe to receive free email updates: