'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite

'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel kejahatan, Artikel kriminal, Artikel Politik, Artikel sexual, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite
link : 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite

Baca juga


'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite



Demikianlah Artikel 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite

Sekianlah artikel 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Biar Allah Saja Yang Tahu Hubungan Kami Halal' - Fiza Elite dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/biar-allah-saja-yang-tahu-hubungan-kami.html
Pelakon Fiza Halim menjelaskan dia mempunyai sebab untuk tidak berkongsi lebih awal mengenai perkahwinan terbarunya.

Memetik laporan BH online, bekas kumpulan Elite ini berkata, dia bersyukur dan bahagia walaupun sebelum ini menerima pelbagai tohmahan.

"Saya bersyukur dan bahagia sekalipun menerima pelbagai tohmahan dan cacian sebelum ini. Saya juga tidak berniat merahsiakan hal ini daripada semua orang, tetapi saya lebih suka mendahulukan keluarga terdekat. Biar Allah saja yang tahu hubungan kami halal.

"Buat apa nak cerita sana-sini? Bukan semua orang mahu mendoakan kita yang baik-baik. Lebih ramai yang kutuk daripada mendoakan yang baik. Jadi, kali ini saya ambil keputusan berdiam diri dulu dan biarlah orang tahu perlahan-lahan nanti," katanya.

Fiza bernikah dengan Aizat Al-Jefri Abdul Kudus, merupakan seorang juruterbang sebuah syarikat penerbangan terkenal yang juga duda beranak dua. Pasangan ini melangsungkan perkahwinan mereka di Cyberjaya, Disember tahun lalu.

Terdahulu, Fiza atau nama sebenarnya Siti Zaidatul Fiza Abdul Halim, 36, pernah mendirikan rumah tangga bersama Ahmed Farriq Zainul Abidin.

Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Ferra Aryana, 9, dan Feeya Adyrra, 8. Mereka bagaimanapun bercerai pada 4 November 2010 selepas hampir empat tahun berkahwin.

Fiza seterusnya berkahwin dengan Adam (AF), pada September 2013. Perkahwinan terbabit hanya bertahan selama tujuh bulan sebelum mereka bercerai buat kali pertama.

Fiza dan Adam mengambil keputusan untuk rujuk selepas tiga bulan bercerai, namun setahun kemudian mereka disahkan bercerai buat kali kedua.

Subscribe to receive free email updates: