Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel'

Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel' - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel'
link : Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel'

Baca juga


Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel'



Demikianlah Artikel Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel'

Sekianlah artikel Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kumpulan aktivis beri amaran bahaya kelompok 'kartel' dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/kumpulan-aktivis-beri-amaran-bahaya.html


Gerakan Aktivis Harapan (GAH) memmberi amaran bahaya kewujudan kelompok parasit yang dipanggil sebagai 'kartel' dalam salah satu komponen blok pembangkang itu.
Menurut kumpulan aktivis diwakili penyokong Amanah, PKR, DAP dan PPBM itu, terdapat unsur yang dilihat memudaratkan Pakatan Harapan termasuk cubaan mendominasi dan membentuk proksi.
Zanirun Baba tengah dalam sidang media di ibu negara malam tadi"Ada sikap pemimpin Pakatan Harapan yang memperlihatkan sikapnya enggan memperkukuhkan Pakatan Harapan sehingga terbit kata nama 'kartel'.
"Sekarang ini, GAH melihat adanya elemen-elemen yang akan dan telah pun merosakan Pakatan Harapan. Perkara ini dilihat bakal menjadi barah kepada Pakatan Harapan.
"Mereka (kelompok kartel) ini mahu menjadi tuan dan mahu mendominasi Pakatan Harapan.
"Mereka ini telah membentuk proksi sendiri bukan sahaja di Selangor malah di beberapa negeri dengan mengangkat diri sendiri dan berpura-pura mendakwa diri sebagai juara," tegas jurucakap GAH, Zanirun Baba.
Bercakap pada sidang media di ibu negara semalam, beliau mendakwa kelompok 'kartel' turut cuba membentuk persepsi kononnya pihak istana terbabit dalam mencampuri dan menghalang tindakan politik.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: