SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..

SALAH SATU KEBODOHAN UMNO.. - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SALAH SATU KEBODOHAN UMNO.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..
link : SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..

Baca juga


SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..



Demikianlah Artikel SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..

Sekianlah artikel SALAH SATU KEBODOHAN UMNO.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SALAH SATU KEBODOHAN UMNO.. dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/salah-satu-kebodohan-umno.html
Najib kata.. "Tukar kerajaan bawa kesan buruk. ia satu kerja bodoh"

Lepas tu nak dibandingkan dgn negara Iraq yg bergolak.

BEGITULAH SALAH SATU KEBODOHAN UMNO..

Adakah Najib buta sejarah..

Pertukaran kerajaan Iraq skrg adalah berpunca dari pencerobohan AS. Saddam Hussein musuh AS. Iraq ada minyak. Maka di situ ada kepentingan strategik untuk AS jajah Iraq.

TETAPI di M'sia, Najib kamceng sama AS. Hingga boleh berpeluk mesra dgn pemimpin NO.1 AS. Malah main golf bersama2 kat Hawaii..

Subscribe to receive free email updates: