Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB

Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB
link : Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB

Baca juga


Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB



Demikianlah Artikel Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB

Sekianlah artikel Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Saman DOJ: PAC tidak akan siasat semula 1MDB dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/saman-doj-pac-tidak-akan-siasat-semula.html
Jawatankuasa Kira-Kira Wang Negara (PAC) tidak akan membuka semula siasatan terhadap skandal 1MDB, kata pengerusinya, Datuk Hasan Arifin.
Menurutnya, siasatan mengenai 1MDB sudah dibentangkan di Dewan Rakyat dan terpulang kepada kerajaan persekutuan untuk mengambil tindakan.
"1MDB sudah dibentangkan di Parlimen, terpulang kepada kerajaan persekutuan untuk ambil sebarang tindakan. PAC tidak akan buka lagi siasatan," katanya pada sidang media di bangunan Parlimen, hari ini.
Hasan berkata demikian ketika ditanya mengenai tindakan saman sivil terbaru Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat terhadap 1MDB.

Subscribe to receive free email updates: