SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION...

SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION...
link : SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION...

Baca juga


SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION...



Demikianlah Artikel SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION...

Sekianlah artikel SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SIRI PEMBOHONGAN 'DERMA' RM2.6 BILION... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/siri-pembohongan-derma-rm26-bilion.html
Sejak bila pak arab belajar ilmu putar belit Umno ???

TIBA-TIBA slps kantoi AG Apandi Ali plok kata baki 'derma' itu dipulangkan balik kpd pak arab..

PERNAH TAK ada pengakuan/ press media dari dunia Arab mengatakan derma itu ada dipulangkan balik ??!

TAHUKAH ANDA..di dalam budaya Arab jika satu derma itu diberikan kpd si penerima, tetapi si penerima memulangkan semula kpd penderma ia satu penghinaan buat bangsa Arab. Adakah slps diakui oleh AG Apandi Ali bhw sebahgaian besar derma RM2.6 bilion telah dipulangkan semula kpd penderma asal pak Arab tersebut sanggup terima penghinaan itu ??!

JANGAN BOHONG LA !!!
Kejap kata duit pelaburan. Lps tu kata derma plok. Dh dpt derma plok boleh dipulangkan balik..

Subscribe to receive free email updates: