Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!

Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??! - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!
link : Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!

Baca juga


Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!



Demikianlah Artikel Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??!

Sekianlah artikel Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Skandal 1MDB: Kerajaan Umno@BN kena bayar RM5.2 bilion sebelum akhir tahun ini ??! dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/skandal-1mdb-kerajaan-umnobn-kena-bayar.html
KANTONG DANA MANA yg bakal jadi mangsa nak bayar semua tu ??!

Inilah penangan #1MDB yg dicipta oleh Najib Tun Razak..

Akhirnya perjanjian telah dicapai antara semua pihak pada prosiding timbang tara di Mahkamah Timbangtara Antarabangsa London baru2 ini.

Di bawah syarat Penyelesaian, IPIC akan menerima sejumlah AS $ 602,725,000 menjelang 31 Julai 2017 dan jumlah selanjutnya sebanyak AS $ 602,725,000 menjelang 31 Disember 2017.

KENAPA BERITA INI LANGSUNG TIADA KELUAR DI MEDIA MASSA DI MALAYSIA ??!

KENAPA kerajaan BN cuba nak sorok pendedahan ini daripada tatapan rakyat..?

JANGAN RISAU.. Hasil kutip cukai GST dah lebih RM40 bilion setahun. Bijak tak Najib.. Sbb itulah cukai GST tergesa2 nak diluluskannya sblom terbongkarnya Skandal Kewangan Terbesar Dunia 1MDB itu !!

Subscribe to receive free email updates: