Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah

Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah
link : Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah

Baca juga


Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah



Demikianlah Artikel Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah

Sekianlah artikel Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tiada cukai pelancongan jika PH ambil alih, kata Wan Azizah dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/tiada-cukai-pelancongan-jika-ph-ambil.html
PAKATAN Harapan akan menghapuskan Akta Cukai Pelancongan jika mengambil alih Putrajaya selepas Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14), kata ketua pembangkang Dr Wan Azizah Wan Ismail di Kuching, Sarawak hari ini.
Cadangan itu akan dibentangkan pada mesyuarat majlis presiden Pakatan Harapan, katanya.
"Kegagalan Putrajaya (dalam menaikkan cukai) dilihat sebagai penarikan kerajaan Sarawak daripada Lembaga Pelancongan Malaysia. Ini adalah penunjuk politik yang buruk untuk Barisan Nasional (BN)," kata Wan Azizah.

Subscribe to receive free email updates: