Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib

Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib
link : Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib

Baca juga


Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib



Demikianlah Artikel Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib

Sekianlah artikel Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tukar kerajaan bukan jalan penyelesaian terbaik, sembang Najib dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/tukar-kerajaan-bukan-jalan-penyelesaian.html
PENIPU PRU13....ADAKAH ANDA SEDIA UNTUK DITIPU LAGI PADA PRU14...!!!
PERDANA Menteri Najib Razak menegaskan menukar kerajaan sedia ada bukan jaminan dan jalan penyelesaian terbaik kepada semua masalah, malah dikhuatiri akan lebih memudaratkan negara dan rakyat dengan memberikan Iraq sebagai contoh, lapor Bernama.
“Doktor saya di IJN (Institut Jantung Negara) bagi tahu ada pesakitnya orang Iraq apabila tanya mana lebih baik dahulu atau sekarang, dia kata seburuk-buruk zaman Presiden Saddam Hussein sekurang-kurangnya mereka ada makanan di atas meja, anak boleh ke sekolah, keadaan negara aman.
“Tetapi sekarang lihatlah, hancur lebur semuanya... kerana itulah menjatuhkan kerajaan sedia ada tidak akan menjanjikan kerajaan lebih baik,” katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis, Kuala Lipis hari ini.
Najib berkata rakyat seharusnya mengambil iktibar daripada peristiwa kebangkitan rakyat atau Arab Springs yang menyaksikan banyak negara Timur Tengah seperti Iraq, kini bergolak.
“Menukar kerajaan bukan penyelesaian, kalau lebih baik masuk akal… kalau lebih buruk, lebih mendatang bala dan bencana serta lebih tidak menentu, lebih mendatangkan bala dan bencana… itu bodoh punya kerja… Minta maaf terpaksa kata," kata perdana menteri itu.
Beliau turut menempelak Dr Mahathir yang sering membuat serangan terhadap dirinya terutama dalam isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sedangkan beliau (Dr Mahathir) sendiri gagal ketika mentadbir sehingga negara mengalami kerugian berbilion ringgit.
Bekas perdana menteri itu baru-baru ini dilantik sebagai pengerusi Pakatan Harapan yang ditubuhkan PKR, DAP, AMANAH dan Bersatu.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: