Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor

Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor
link : Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor

Baca juga


Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor



Demikianlah Artikel Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor

Sekianlah artikel Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zahid: BN perlu elak ‘talak tiga’ di Selangor dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/07/zahid-bn-perlu-elak-talak-tiga-di.html
Zahid berkata, PRU14 merupakan peluang terakhir untuk BN merampas semula negeri itu daripada pembangkang selepas gagal berbuat demikian pada PRU13.
zahid-bn-selangor
SABAK BERNAM: Barisan Nasional (BN) perlu mengelak daripada ‘dijatuhkan talak tiga’ di Selangor pada pilihan raya umum (PRU) akan datang atau bakal berdepan kemungkinan kehilangan negeri itu buat selama-lamanya, kata Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi.
Ahmad Zahid yang juga naib presiden Umno yang menjalankan tugas timbalan presiden berkata, PRU14 merupakan peluang terakhir untuk BN merampas semula negeri itu daripada pembangkang selepas gagal berbuat demikian pada PRU13.
“Kita telah ‘ditalak satu’ pada PRU12 dan ‘ditalak dua’ pada PRU13. Kalau nak rujuk semula, elakkanlah talak tiga dengan memastikan kemenangan BN di Selangor sekali gus merampas semula negeri ini,” katanya ketika berucap merasmikan persidangan perwakilan Umno Bahagian Sabak Bernam di sini, hari ini.
Ahmad Zahid berkata kekalahan BN di Selangor sebelum ini adalah petunjuk kemurkaan Allah terhadap sikap pemimpin parti yang sombong dan berebut jawatan sesama sendiri.
“Selepas menang pada PRU11, kita terlalu selesa dan mendabik dada. Pemimpin berebut harta, masing-masing hendak cepat kaya dan rakyat tengok gelagat kita, sebab itu Allah tarik nikmat pemimpin Selangor bila kita kalah dalam PRU12 dan PRU13.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: