Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi

Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi
link : Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi

Baca juga


Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi



Demikianlah Artikel Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi

Sekianlah artikel Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Berbeza pendapat bukan masalah dalam PKR, kata Rafizi dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/berbeza-pendapat-bukan-masalah-dalam.html
Kebebasan itu membezakan PKR dengan Umno dan PAS, kata Rafizi Ramli apabila diminta menjelaskan perbalahan dengan Azmin Ali.
rafizi-pkr-1PETALING JAYA: Rafizi Ramli berkata berbeza pendapat tidak dilihat sebagai satu masalah dalam PKR, dan kebebasan itu yang membezakan parti reformasi itu dengan Umno dan PAS.
Naib presiden PKR itu berkata demikian apabila diminta menjelaskan perbalahannya dengan Timbalan Presiden Datuk Seri Azmin Ali.
“Dalam PKR tak ada masalah. Saya terangkan satu persatu kenapa berbeza pendapat, dari masa asas mereka yang mahu terus berunding dengan PAS untuk elakkan 3 penjuru, apa asas saya bahawa itu tidak membantu kita dan Pakatan Harapan. Itu perkara biasa.
“Dalam Umno tak tahu lah…salah sebut akan dipecat, dalam PAS salah sebut dipanggil kafir,” katanya pada sidang media yang disiarkan di Facebook.
Beliau menjawab komen seorang pengunjung Facebook yang bertanyakan mengapa beliau mahu menjatuhkan Azmin Ali kerana timbalan presiden parti itu mengadakan rundingan dengan PAS.
Rafizi menambah pandangan yang disuarakan itu sebenarnya turut dirasai sebahagian besar rakyat yang ditemui.
“Pandangan saya mengenai kerjasama dengan PAS tu turut dikongsi ramai akar umbi parti dan Pakatan Harapan,” katanya.
Pada Sabtu, Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Azmin Ali berkata rundingan dengan pemimpin PAS bukan dibuat atas kapasiti perbadi tetapi keputusan parti.
Menurut Azmin, rundingan itu bagi mengelakkan pertandingan 3 penjuru di Selangor dan meningkatkan peluang kemenangan PKR dan parti pembangkang lain.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: