Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC

Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC
link : Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC

Baca juga


Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC



Demikianlah Artikel Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC

Sekianlah artikel Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Felda beli hotel: SPRM tahan bekas CEO FIC dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/felda-beli-hotel-sprm-tahan-bekas-ceo.html


Logo SPRM 3Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Felda Investment Corporation (FIC) hari ini bagi membantu siasatan berhubung kes pembelian hotel di London.
Penahanan beliau di ibu pejabat SPRM pada 9.20 malam itu disahkan oleh Pengarah Siasatan SPRM Datuk Simi Abd Ghani.
Lelaki itu sebelum itu hadir ke ibu pejabat SPRM di sini sejak 9.30 pagi untuk memberi keterangan berkaitan kes berkenaan.
Simi berkata berkata SPRM akan membuat permohonan reman terhadap lelaki berkenaan di MahkamahMajistret Putrajaya esok.

Subscribe to receive free email updates: