Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq

Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq
link : Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq

Baca juga


Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq



Demikianlah Artikel Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq

Sekianlah artikel Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib makin terdesak, banding Malaysia dengan Iraq dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/08/najib-makin-terdesak-banding-malaysia.html
najib di parlimen
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak semakin terdesak apabila sanggup membandingkan kehidupan rakyat Malaysia dengan rakyat di Iraq sewaktu pemerintahan Presiden Saddam Hussein bagi menakut-nakutkan pengundi yang inginkan perubahan.
howard leeSetiausaha Hal Ehwal Antarabangsa Sosialis Muda DAP (DAPSY), Howard Lee berkata, adalah dangkal untuk membandingkan situasi di Iraq dengan di Malaysia.
“Umum ketahui bahawa pencerobohan tentera Amerika Syarikat, dan UK pada tahun 2003 dengan matlamat penukaran rejim merupakan suatu peperangan yang telah membawa hancur lebur kepada Iraq.
“Tetapi yang rakyat Malaysia hendakkan bukannya peperangan, tetapi penukaran kerajaan melalui sistem demokratik berlandaskan Perlembagaan Persekutuan. Hujah Najib Razak kini terdesak, sehingga tidak masuk akal,” katanya seperti dipetik Roketkini.
Najib dilaporkan berkata, kehidupan rakyat di negara teluk itu adalah lebih baik di bawah pentadbiran diktator jika dibandingkan dengan selepas berlakunya peperangan, selain menggelar mereka yang mahu menukar kerajaan sebagai bodoh.
“Menukar kerajaan bukan penyelesaian, kalau lebih baik masuk akal, kalau lebih buruk, lebih mendatang bala dan bencana serta lebih tidak menentu, lebih mendatangkan bala dan bencana itu bodoh punya kerja. Minta maaf terpaksa kata.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: