22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI...

22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI...
link : 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI...

Baca juga


22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI...



Demikianlah Artikel 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI...

Sekianlah artikel 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 22 TAHUN JADI PM, MEMANG TUN MAHATHIR PALING LEKEH DAN TAK GUNA SAMA-SEKALI... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/22-tahun-jadi-pm-memang-tun-mahathir.html

Kata Perdana Menteri yang berdarah pahlawan Bugis, Najib Razak, walaupun Tun Mahathir Mohamad berpeluang menerajui negara selama 22 tahun, tetapi tidak pernah sekali pun dia melawat Hospital Tung Shin dan Hospital Bersalin Cina yang terletak di Jalan Pudu, Kuala Lumpur.

"Saya amat gembira dapat melawat Hospital Tung Shin yang ditubuhkan 136 tahun lalu dan Chinese Maternity Hospital yang sudah berusia 104 tahun.

"Saya difahamkan saya adalah Perdana Menteri Malaysia yang pertama melawat dua hospital ini. Ada seseorang yang jadi Perdana Menteri selama 22 tahun, tapi tidak pernah melawat hospital ini," kata Najib lagi.

Dalam erti kata lain, oleh kerana tidak pernah menjejakkan kaki melawat Hospital Tung Shin dan Hospital Bersalin Cina tersebut, Tun Mahathir adalah pemimpin paling lekeh dan tak guna sama-sekali.

Ya...memang Tun Mahathir paling lekeh dan tak guna walaupun berkuasa selama 22 tahun. 

Bukan saja dua hospital tersebut tidak pernah dilawatinya, bahkan banyak lagi perkara lain tak mampu atau tak terbuat oleh beliau.

Selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tak mampu menjadikan akaun bank peribadinya ada wang sebanyak RM2,600 juta.

Selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tak mampu mencari seorang Pak Arab yang pemurah dan sanggup menderma banyak wang kepadanya.

Selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tak mampu meningkatkan hutang negara sehingga mencecah hampir RM700 bilion seperti yang ada sekarang.

Selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tak mampu menubuhkan sebuah syarikat pelaburan yang dapat menjana hutang sehingga lebih RM50 bilion.

Selama 22 tahun menjadi Perdana Menteri, Tun Mahathir tak mampu melahirkan walau seorang anak muda seperti Jho Low yang tiba-tiba menjadi bilionaire sekelip mata dan dapat berhibur sakan dengan artis-artis Hollywood.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: