Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan

Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan
link : Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan

Baca juga


Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan



Demikianlah Artikel Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan

Sekianlah artikel Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dewan Rakyat lulus Bajet Kleptokrasi tanpa pindaan dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/dewan-rakyat-lulus-bajet-kleptokrasi.html
RUU Perbekalan 2018 dibahaskan selama 18 hari pada peringkat dasar dan peringkat jawatankuasa sejak 30 Oktober.
bajet-2018-dewan-rakyat
KUALA LUMPUR: Rang Undang-Undang Perbekalan 2018 diluluskan Dewan Rakyat malam ini selepas mendapat sokongan majoriti Ahli Parlimen melalui undian suara.
Ia diluluskan tanpa sebarang pindaan dan keputusan itu diumumkan Timbalan Yang Dipertua Dewan Rakyat Datuk Seri Ronald Kiandee pada pukul 8.44 malam.
Terdahulu, RUU Perbekalan 2018 dibentangkan untuk bacaan ke-3 oleh Menteri Kewangan Kedua Datuk Johari Abdul Ghani dan disokong oleh Datuk Hamim Samuri (BN-Ledang).
RUU Perbekalan 2018 yang dibentangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pada 27 Oktober lepas dibahaskan selama 18 hari pada peringkat dasar dan peringkat jawatankuasa sejak 30 Oktober.
Ia memperuntukkan sejumlah RM280.25 bilion sebagai perbelanjaan kerajaan pada 2018.

Subscribe to receive free email updates: