JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!

JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!! - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!
link : JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!

Baca juga


JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!



Demikianlah Artikel JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!!

Sekianlah artikel JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JUALAN SATE MELAMBUNG KERANA MRT, NAJIB SAH SYOK SENDIRI!! dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/jualan-sate-melambung-kerana-mrt-najib.html
Apa merepek ni Najib!!

Barangkali itu ayat paling sesuai ditujukan kepada Perdana Menteri, Najib Razak apabila beliau mengatakan jualan sate Kajang telah melambung sejak adanya MRT.

Adakah orangramai menggunakan perkhidmatan MRT hanya untuk makan sate di Kajang dan bukannya sebagai kemudahan pergi bekerja atau sebagainya?

Adakah juga MRT laluan Sungai Buloh - Kajang yang menelan kos RM23 bilion itu dibina semata-mata untuk meningkatkan jualan sate?

Apakah sate Kajang sebelum adanya MRT tidak begitu baik jualannya?

Apakah kerana tidak begitu dilayan oleh Donald Trump ketika di Vietnam dan Filipina baru-baru ini sehingga dalam video yang tular menunjukkan berpusing badannya kerana tiba-tiba Presiden Amerika itu lalu di belakangnya, sedangkan beliau sedia menunggu untuk bersalam dengannya, maka Najib jadi merepek begini teruk sekali?
Sebagai makluman kepada Najib yang mungkin masih tidak tahu, untuk menikmati sate Kajang, orangramai tidak perlu lagi ke sana kerana di  sekitar Lembah Kelang saja sudah bersepah-sepah cawangan makanan itu dibuka di merata-mata tempat.

Malah di beberapa hentian R&R lebuhraya juga turut terdapat kedai sate Kajang yang sentiasa mendapat sambutan ramai.

Di Putrajaya sendiri, tidak jauh dari Seri Perdana  iaitu di Taman Warisan Pertanian di Presint 16 pun ada kedai sate Kajang yang membolehkan Najib memesannya bila-bila masa.

Itu belum termasuk lagi sate Kajang yang dijual ala gerai di banyak medan selera dan tempat-tempat makan pada waktu malam di sekitar Kuala Lumpur.

Dengan pertumbuhan dan meluasnya kedai sate Kajang sejak beberapa tahun kebelakangan ini, orangramai sebenarnya tidak perlu lagi ke Kajang atau menaiki MRT untuk menikmati makanan tradisi Malaysia itu.

Sate kini boleh didapati di mana-mana saja, kecuali bagi sesetengah orang yang mahu berjalan-jalan sambil makan angin ke Kajang.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: