Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14

Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14 - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14
link : Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14

Baca juga


Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14



Demikianlah Artikel Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14

Sekianlah artikel Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14 dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/mohd-amar-dakwa-amanah-tiada-sokongan.html

Naib Presiden Pas Datuk Mohd. Amar Nik Abdullah berkata, AMANAH yang mensasarkan bertanding 35 kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) di Kelantan perlu sedar bahawa parti itu bukan sahaja kekurangan calon malah sehingga kini masih tidak berupaya membentuk cawangan di kawasan-kawasan tertentu.
Mohd Amar dakwa AMANAH tiada sokongan akan berkubur selepas PRU14Malah beliau juga percaya, Pakatan Harapan khususnya DAP dan PKR tidak akan memberi kerusi mereka kepada parti kecil seperti AMANAH dalam pilihan raya akan datang.
“Kita yakin Pakatan Harapan tidak akan beri kerusi pada PAN. Dia (PAN) hendak bertanding kerusi siapa, dan tidak mustahil bakal berlaku perebutan kerusi sesama sendiri selepas ini.
“Jadi PAN perlu sedar dan melupakan niat untuk menggantikan Pas mentadbir Kelantan. PAN hanya menjadi pekakas DAP, ikut apa DAP buat, hendak ganti Pas bagaimana?,” katanya ketika menyampaikan ceramah berkaitan isu-isu semasa di Kampung Hujung Tanjung Kota Bharu malam tadi seperti dilapor Agendadaily hari ini.
Sementara itu, Mohd. Amar turut membidas Naib Presiden AMANAH, Datuk Husam Musa berikutan tindakan beliau yang berterusan menyerang parti itu khususnya berkaitan isu Wisma Tok Guru dan Pasar Besar Pasir Puteh.
Katanya yang juga Timbalan Menteri Besar, serangan demi serangan oleh Husam itu dilihat sebagai langkah terdesak untuk meneruskan kesinambungan politiknya yang semakin suram.
“Pas yakin habis PRU-14 ini, kita boleh tengok karier politiknya (Husam) juga bakal berakhir. Apabila sudah terdesak, dia sanggup buat apa sahaja,” ujarnya.

Subscribe to receive free email updates: