NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?

NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL? - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?
link : NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?

Baca juga


NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?



Demikianlah Artikel NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL?

Sekianlah artikel NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel NAJIB LAWAT ANWAR, APA JADI SETERUSNYA KEPADA PKR DAN PAS? BILA PULA ZAHID HAMIDI NAK PERGI KE HKL? dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/najib-lawat-anwar-apa-jadi-seterusnya.html
Pelbagai spekulasi segera berlegar di ruang atmosfera politik negara berikutan kunjungan tak diduga Najib Razak terhadap Anwar Ibrahim yang kini berada di Hospital Kuala Lumpur selepas menjalani pembedahan bahu, Ahad lalu.

Turut bersama dalam lawatan Najib itu ialah isterinya, Rosmah Mansor serta isteri Anwar, Dr. Wan Azizah Wan Ismail yang juga Ketua Pembangkang di Parlimen.

Dikatakan bahawa pemenjaraan Anwar sekarang ini adalah atas konspirasi yang didalangi Najib sendiri kerana Saiful Bukhari Azlan diketahui ada bertemu beliau (ketika itu masih Timbalan Perdana Menteri) sebelum membuat laporan polis mendakwa dirinya diliwat dan kemudian dalam pembentangan Bajet 2018 lalu, Najib turut mempersenda nama isteri Anwar itu, sedangkan yang dirujuknya ialah seorang pengusaha ayam, kedatangan Perdana Menteri melawat bekas Timbalan Perdana Menteri itu memang agak mengejutkan banyak pihak.

Apakah tujuannya?
Apakah Najib kini sedang cuba menagih simpati rakyat berikutan asakan Tun Mahathir kian membuatkannya semakin lemas menghadapi PRU 14 akan datang?

Mungkinkah dengan kunjungan Najib ini, Anwar akan terus dibenarkan berada di HKL menjalani rawatan sehingga keadaan bahunya benar-benar pulih?

Atau tidak mustahilkah Anwar akan dibebaskan lebih awal dari Penjara Sungai Buloh?

Jika sebelum ini, Tun Mahathir sedia berdamai dengan Anwar untuk menambahkan kekuatan bagi menjatuhkan Najib, apakah kini Najib juga menggunakan pendekatan yang sama iaitu mencari Anwar untuk tujuan mengekalkan kuasanya?

Kalau begitu, adakah kunjungan Najib ini merupakan permulaan kepada babak-babak lain yang lebih menarik untuk mengkucar-kacirkan Pakatan Harapan yang nampaknya macam mustahil akan diluluskan oleh Pendaftar Pertubuhan?
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: