TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN

TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN
link : TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN

Baca juga


TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN



Demikianlah Artikel TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN

Sekianlah artikel TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TIDAK PERNAH MENCABAR SESIAPA TAK BERERTI NAJIB TIDAK BOLEH DILAWAN ATAU DIJATUHKAN dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/11/tidak-pernah-mencabar-sesiapa-tak.html
Najib Razak nampaknya merepek lagi.

Jika semalam beliau merepek mengenai jualan sate dan kaitannya dengan MRT, kali ini beliau meneruskan lagi  tabiat itu dengan mengungkit sejarah perjalanan politiknya yang tidak pernah mencabar sesiapa.

Kata Najib, beliau hanya menunggu peluang dan tidak pernah mencabar sesiapa untuk mendapatkan kedudukan di sepanjang karier politiknya.

"Saya hanya menapak dari satu tangga ke satu tangga, saya tidak pernah mencabar sesiapa di sepanjang karier politik saya.

"Saya akan tawarkan diri bila ada kekosongan.

"Alhamdulillah, resepi itu berjaya dan sekarang saya menjadi pemimpin Malaysia yang tekanannya sangat, sangat tinggi, kata Najib ketika berucap merasmikan Pameran Tahunan Perusahaan Kecil dan Sederhana atau Smidex 2017 di ibukota.

Untuk apa dan perlu apa Najib menceritakan kisah perjalanan politiknya kepada golongan peniaga kecil dan sederhana?
Apakah mesej yang mahu disampaikannya?

Adakah oleh kerana beliau kini sedang terumbang-ambing dan disebabkan sejarah politiknya tidak pernah mencabar sesiapa selama ini, maka beliau merasakan dirinya tidak harus dijatuhkan oleh sesiapa, baik dalam pilihanraya atau melalui UMNO?

Najib seharusnya sedar, sejarah politiknya hanyalah terpakai untuk kenang-kenangan dirinya saja, tetapi bukan untuk orang lain menurutinya.

Jika beliau tidak pernah mencabar sesiapa dan berjaya menjadi Perdana Menteri, itu barangkali adalah kerana nasib memihak kepadanya.

Namun, ia tidak bermakna, setelah beliau berada di kedudukan Perdana Menteri, tiada sesiapa boleh mencabar atau menjatuhkannya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: