JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID

JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID
link : JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID

Baca juga


JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID



Demikianlah Artikel JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID

Sekianlah artikel JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JANGAN JADIKAN DR MAHATHIR ‘SYAHID’, SEMBANG ZAHID dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/12/jangan-jadikan-dr-mahathir-syahid.html
NAIB Presiden Umno Dr Ahmad Zahid Hamidi menggesa ahli parti untuk tidak mempedulikan serangan Dr Mahathir Mohamad kerana kritikan terbuka terhadap pemimpin veteran itu akan menyebabkan rakyat bersimpati.
Dalam wawancara dengan Mingguan Malaysia menjelang Perhimpunan Agung Umno yang akan bermula Selasa ini, Zahid berkata serangan “berlebihan” kepada Dr Mahathir akan menyebabkan beliau kelihatan “syahid” di mata rakyat yang bersimpati.
<body><div id=\"overlay\"><div id=\"my-ad-slot\"><script type=\"text/javascript\">var inmobi_conf={siteid:\"1de6707b1bf649a79978761a2b81cf62\",slot:\"14\",adtype:\"int\"};</script><script type=\"text/javascript\" src=\"http://ift.tt/1dmVakG\"></script><script type=\"text/javascript\">_inmobi.addEventListener(\"close\",function(a){});</script></body></html>">
“Budaya Umno jika serangan dilakukan secara berlebihan, simpati akan memihak kepada seseorang itu,” kata Zahid seperti dipetik akhbar itu.
“Lebih baik jika kita ambil langkah dengan pendekatan manhaj siyasi, maksudnya pendekatan politik bahawa kebijaksaan dan ketatasusilaan diberikan keutamaan,” kata Zahid lagi yang juga merupakan timbalan perdana menteri.
Wawancara itu berlangsung malam tadi susulan persidangan Umno Selangor, majlis terakhir parti sebelum Perhimpunan Agung Umno minggu depan.
Zahid ditanya bagaimana parti orang Melayu itu akan menangani “faktor Dr Mahathir” dan pendekatan seharusnya diambil parti untuk berdepan serangan bekas perdana menteri yang kini menerajui gabungan parti pembangkang, Pakatan Harapan.

Subscribe to receive free email updates: