Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib

Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib
link : Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib

Baca juga


Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib



Demikianlah Artikel Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib

Sekianlah artikel Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/12/kemungkinan-mahathir-disiasat-pelakon.html

Kemungkinan Mahathir disiasat, pelakon Nur Fathia berhasrat temubual Najib
Pelakon dan pengacara Nur Fathia Latiff menerima ucapan penghargaan daripada Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini, ekoran tweetnya pada Jumaat yang mempersoalkan mengenai keputusan Polis Diraja Malaysia (PDRM)  yang berkemungkinan akan menyiasat bekas perdana menteri itu hasil daripada laporan Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI) yang ditubuhkan bagi menyiasat skandal kewangan antarabangsa pada era 1990-an itu.

Dr Mahathir yang juga Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) melalui video berdurasi 28saat di tweeter mengucapkan terima kasih kepada Nur Fathia kerana keprihatinannya.
“Puan Fathia saya ucap terima kasihlah kerana mempertahankan saya…insyaallah kita akan dapat kemenangan akhirnya.Saya kagum dengan keberanian Nur Fatiah yang buat statement yang macam itu.. lagipun kita tahu apa yang Najib akan buat,” ujarnya.
Tweet video:
Sebelum itu pada Jumaat Nur Fathia di dalam tweetnya telah berkata: “Nak buka cerita lama balik? Ok let’s talk about a sum of money that was deposited to someone’s personal account. Investigation should be made accordingly and ‘the result’ is to be disclosed to the public since there are questions that have not been fully answered.Agree?,” soalnya yang dipercayai kata-kata itu ditujukan kepada Najib.
Nur Fathia menerusi tweetnya petang ini telah membalas respon Dr Mahathir itu dengan mengatakan:”Saya lebih kagum dengan Tun, mempertahankan maruah negara walaupun ramai yang sudah lupa pada sumbangan Tun yang tiada nilai dengan wang ringgit. Saya juga sedih dengan segilintir manusia yang tak menghargainya.Tetapi tidak mengapa, orang yang tidak buta hati masih dapat  menilai,InsyaAllah.” katanya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: