Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor

Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor
link : Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor

Baca juga


Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor



Demikianlah Artikel Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor

Sekianlah artikel Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Khalid Ibrahim muncul di konvensyen Umno S'ngor dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2017/12/khalid-ibrahim-muncul-di-konvensyen.html

Bekas menteri besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim hari ini membuat penampilan mengejutkan di Konvensyen Umno Selangor yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC).
Pada kira-kira jam 3 petang, Khalid dilihat berjalan masuk ke Dewan Merdeka bersama-sama Timbalan Presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang dijadualkan menyampaikan ucapan perasmian pada sesi yang diadakan secara tertutup itu.
Ahli Parlimen Bandar Tun Razak yang sebelum ini mengetuai kerajaan Selangor yang dipimpin PKR, dipecat daripada partinya pada tahun 2014.
Sejak itu, Khalid dilihat hadir dalam beberapa acara PAS termasuk dua muktamarnya, serta Perhimpunan Fastaqim 2.0 di Terengganu pada bulan September.

Subscribe to receive free email updates: