ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!

ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!! - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!
link : ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!

Baca juga


ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!



Demikianlah Artikel ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!!

Sekianlah artikel ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ANNUAR MUSA, IBRAHIM ALI, ANINA - SEMUANYA ADALAH SAMPAH!! dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/annuar-musa-ibrahim-ali-anina-semuanya.html
ANNUAR MUSA... AWAK HANYALAH SEORANG KAKI BODEK MINDA LEMAH OTAK UDANG!! ANINA SAADUDDIN AWAK MINUM BALIK KENCING NAJIB TUN RAZAK!! IBRAHIM ALI AWAK HANYALAH MAHARAJA KATAK LOMPAT!!
Saya mengikuti forum Perjuangan For All dan dapati semua ungkapan-ungkapan dari ketiga-tiga orang tersebut hanyalah retorik sampah yang datang dari otak-otak sampah semata-mata!!

Huraian-huraian annuar musa selaku 'kaki bodek minda lemah otak udang', ibrahim ali 'maharaja katak lompat' dan anina saaduddin yang terpaksa 'telan semula kencing najib tun razak' hanya layak dimasukkan ke dalam tong sampah saja!!

Semua rakyat malaysia kenal siapa dia annuar musa!! Semua orang tahu sangat siapa itu ibrahim ali!! Dan kini juga keseluruhan rakyat malaysia mula mengenali siapa dia anina saaduddin!!

Saya amat geli hati bila annuar musa kata najib tun razak adalah seorang perdana menteri berjiwa besar dan sanggup terima teguran-teguran dari rakyat secara hati terbuka!!

Apa punya bodoh dan bangang annuar musa ini?! Sekarang najib tun razak mengakui terdapat pelbagai kelemahan pentadbiran dalam syarikat 1mdb yang telah mendorong kes skandal kewangan yang terbesar di dunia pada alaf ini!!

Kalau perdana menteri paling korup itu seorang yang bersifat terbuka; mengapa saya selaku bekas naib ketua umno bahagian batu kawan di pulau pinang ditangkap serta disumbat ke dalam penjara sg buloh kerana membongkar kes skandal 1mdb di mana kini sejumlah hampir rm40 bilion duit syarikat itu telah hilang!!

Pada waktu itu saya hanya nak jadi pemimpin akar umbi yang amanah!! Saya ingin jadi warganegara yang bertanggungjawab!!

Nawaitu saya untuk selamatkan dana kerajaan dan duit rakyat dari diselewengkan oleh penyangak jho low serta riza aziz yang akhirnya habuan songlapan duit 1mdb itu sampai ke pangkuan najib tun razak mahupun rosmah mansor!!

Apabila saya buat laporan pada pdrm, sprm, bank negara serta maklum pada pejabat peguam negara; semua institusi kerajaan ini tidak berani untuk ambil tindakan dalam kes skandal 1mdb!!

Maka apabila memperolehi pelbagai bukti-bukti lain mengenai pengubahan wang haram yang berpunca dari akaun syarikat 1mdb; ianya telah mendorongkan saya untuk buat laporan di singapura, hong kong, peranchis, switzerland, united kingdom dan fbi yang beribu pejabat di new york!! 

Malangnya, apabila pulang ke tanahair saya telah ditangkap seterusnya dipenjarakan selama hampir 2 bulan di penjara sg buloh!!

Semua laporan-laporan saya di luar negara mempunyai asas kukuh dan terbukti benar kini!!

Ianya disahkan benar oleh jabatan kehakiman amerika syarikat, pejabat peguam negara switzerland, penguatkuasa undang-undang di singapura, hong kong dan juga united kingdom!!

Malahan mahkamah sesyen, mahkamah tinggi, mahkamah rayuan dan mahkamah persekutuan juga telah memenangkan saya dalam kes yang bersangkutan dengan skandal.1mdb ini!!

Inikah yang annuar musa maksudkan najib tun razak selaku perdana menteri paling korup itu seorang yang bersikap terbuka?!

Annuar musa memang bangang dan dia hanyalah seorang kaki bodek minda lemah otak udang!!

Ibrahim ali ini seorang yang 'opportunist' dan tiada kredibiliti langsung dalam politik!! Dia 'maharaja katak lompat' yang tak boleh dipercayai!!

Sebab itu ketika saya berada dalam parti PPBM seringkali nyatakan jangan bekerjasama dengan ibrahim ali!! Dia seorang pakar 'kaki korner!!' 

Risiko amat tinggi untuk kita bekerjasama dalam politik bersama ibrahim ali!! Hakikatnya, ibrahim ali bukan ada prinsip tetapi dia seorang yang mempunyai sifat kepentingan diri  yang amat tinggi!!

Buang masa untuk saya huraikan mengenai sikap berpolitik ibrahim ali ini!! Bagi saya ibrahim ali hanyalah 'low class' bukan 'colourful' dalam arena politik!!
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: