Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir

Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir
link : Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir

Baca juga


Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir



Demikianlah Artikel Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir

Sekianlah artikel Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hadi kafir, pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/hadi-kafir-pengkhianat-orang-islam-kata.html
ABDUL Hadi Awang adalah seorang kafir sekaligus pengkhianat orang Islam, kata Dr Mahathir Mohamad dalam serangannya terhadap presiden PAS itu.
Bekas perdana menteri Dr Mahathir terus menerus mengecam Hadi kerana kerjasama baik ulama itu dengan Perdana Menteri Najib Razak.
Dr Mahathir yang sekarang ini pengerusi Pakatan Harapan mengguna kembali hujah Hadi suatu masa dahulu yang menuduh Umno adalah parti kafir.
Justeru, Hadi juga seorang kafir kerana berbaik dengan Umno, tambah Dr Mahathir.
“Orang yang mempergunakan Islam adalah Hadi. Dia kata yang kerajaan kafir. Dia kata kalau awak tentang kerajaan, awak akan dapat…
“Hadi kata kalau awak bekerjasama dengan kafir, awak akan jadi kafir, jadi sekarang ini dialah yang kafir,” kata Dr Mahathir di pejabatnya di Putrajaya hari ini.

Subscribe to receive free email updates: