Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14

Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14 - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14
link : Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14

Baca juga


Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14



Demikianlah Artikel Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14

Sekianlah artikel Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib lancar portal rasmi BN untuk PRU14 dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/najib-lancar-portal-rasmi-bn-untuk-pru14.html
Portal itu inisiatif BN untuk menyediakan maklumat yang tepat, cepat dan sah untuk melawan "berita palsu" pembangkang.
rakyatKUALA LUMPUR: Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak melancarkan portal Barisan Nasional (BN), TheRakyat.com, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) malam tadi yang akan memaparkan butiran calon dan manifesto pilihan raya mereka.
Najib di pelancaran portal itu berkata portal itu inisiatif BN untuk menyediakan maklumat yang tepat, cepat dan sah untuk melawan “berita palsu” pembangkang.
“Kita perlu mewujudkan satu platform yang menjadi wadah dan boleh digunakan untuk menghubungi rakyat,” kata Najib, dan menambah portal itu akan membantu menentukan kemenangan BN pada PRU14.
Portal itu juga akan memaparkan temubual bersama personaliti BN, infografik, analisis dan maklumat pilihan raya lain, dan artikel di laman sesawang itu akan disediakan dalam 6 bahasa: Bahasa Melayu, Inggeris, Mandarin, Tamil, Iban dan Kadazan-Dusun.
Selain itu, pengunjung juga boleh memberikan maklum balas dan pandangan mereka melalui portal itu.
Najib malam tadi menghadiri satu mesyuarat khas bersama pimpinan BN untuk membincangkn persiapan pilihan raya.
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: