Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya....

Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya.... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya...., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya....
link : Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya....

Baca juga


Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya....



Demikianlah Artikel Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya....

Sekianlah artikel Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya.... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib tunggu ‘ilham’ untuk adakan pilihan raya.... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/najib-tunggu-ilham-untuk-adakan-pilihan.html
MESKIPUN ringgit mencatatkan dan pasaran saham meningkat, Perdana Menteri Najib Razak masih menunggu "ilham" untuk mengadakan pilihan raya umum ke 14.
"Saya tak tahu. Saya masih menunggu sesuatu cetusan, atau orang Melayu cakap ilham, untuk tentukan bila masa yang sesuai," katanya ketika ditanya pemberita mengapa beliau masih tidak menentukan tarikh pilihan raya.
"Selagi kita lakukan apa yang tidak bertentangan dengan perlembagaan, saya rasa tidak mengapa.. Kita lihat sama ada kita boleh tunggu sehingga Jun, atau kita adakan lebih awal. Kita lihat perkembangannya nanti," kata Najib, yang juga presiden Umno, selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi parti itu di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur, hari ini.

Subscribe to receive free email updates: