Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik...

Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik... - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik...
link : Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik...

Baca juga


Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik...



Demikianlah Artikel Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik...

Sekianlah artikel Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer oleh samseng politik... dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/01/rombongan-anak-disekat-masuki-felda.html

Rombongan Anak disekat masuki Felda Mata Ayer
Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman dalam satu ringkasnya petang ini memberitahu rombongan beliau bersama rombongan Pakatan Harapan (PH) Perlis telah disekat memasuki Felda Mata Ayer petang tadi.
“Jawatankuasa Kemajuan Kampung (JKK), Majlis Belia Felda dan hampir 40 orang membuat sekatan di pintu masuk Felda tersebut,” kata beliau.
Menurut beliau, rundingan dibuat tetapi mereka berkeras tidak membenarkan rombongan tersebut masuk atas alasan boleh memecah belahkan masyarakat.
Ustaz Zolkharnain Abidin membaca doa selamat sebelum bersurai.
“Program minum petang sepatutnya diadakan di rumah penyokong AMANAH,” tambah beliau.
Rombongan kemudiannya bersurai selepas Pengarah Hal Ehwal Syariah AMANAH, Ustaz Zolkharnain Abidin membaca doa selamat, katanya.
Beliau mengucapkan terima kasih kepada pihak polis yang telah mengawal keadaan di situ.

Subscribe to receive free email updates: