PAS lulus 90% senarai calon PRU14

PAS lulus 90% senarai calon PRU14 - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAS lulus 90% senarai calon PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAS lulus 90% senarai calon PRU14
link : PAS lulus 90% senarai calon PRU14

Baca juga


PAS lulus 90% senarai calon PRU14



Demikianlah Artikel PAS lulus 90% senarai calon PRU14

Sekianlah artikel PAS lulus 90% senarai calon PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAS lulus 90% senarai calon PRU14 dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/pas-lulus-90-senarai-calon-pru14.html
KOTA BHARU: Majlis Syura Ulama PAS meluluskan 90% senarai calon yang dihantar oleh PAS negeri untuk bertanding pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14), kata Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Tuan Ibrahim berkata setiap negeri menghantar sekurang-kurangnya 2 atau 3 nama bagi kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN).

“Di peringkat parti kita teliti calon-calon tersebut dan kita serahkan balik kepada negeri masing-masing untuk turunkan calon-calon yang telah dicadangkan,” katanya kepada pemberita selepas ceramah isu semasa di Pasir Tumboh, malam tadi.

Beliau bagaimanapun berkata ada beberapa negeri belum menghantar maklumat lengkap mengenai calon yang bakal mewakili parti itu.

Subscribe to receive free email updates: