Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi'

Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi' - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi'
link : Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi'

Baca juga


Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi'



Demikianlah Artikel Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi'

Sekianlah artikel Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pembantu Rosmah pula dakwa Dr M berjuang demi 'boboi' dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/pembantu-rosmah-pula-dakwa-dr-m.html
Pemimpin kerajaan terus mengaitkan perjuangan calon perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dengan masa depan politik anaknya Datuk Seri Mukhriz.
Rizal Mansor, pegawai khas isteri perdana menteri Rosmah Mansor, hari ini turut mengusik perdana menteri 22 tahun dan paling lama dalam sejarah Malaysia itu.
Rizal meminta orang ramai memikirkan sama ada bekas perdana menteri keempat itu akan bersama pembangkang jika laluan anaknya berbeza.
“Andai kata Mukhriz menang naib presiden Umno pada pemilihan 2013, adakah kita akan melihat Lim Kit Siang memuja Mahathir seperti hari ini?
“Andai kata Mukhriz jadi menteri kanan dalam kabinet Malaysia, adakah kita masih akan melihat drama Mahathir pergi jumpa, salam dengan Anwar Ibrahim?
“Andai kata Mukhriz ada peluang untuk jadi PM pakai nama bapa ikut saluran Umno, adakah Mahathir hari ini akan naik ke pentas DAP yang pernah dicaci-cercanya dahulu?
“Fikirkanlah, renungkanlah, Tun Mahathir yang ada pada hari ini bukan lagi tokoh yang boleh dipercayai, bukan lagi tokoh yang boleh disanjungi kerana semuanya dilakukan demi boboinya,” katanya di Facebook hari ini.
Mukhriz pada 11 Januari lalu bagaimanapun berkata tidak menolak untuk menjadi perdana menteri suatu hari nanti, kerana semua ahli politik bercita-cita untuk naik ke tahap itu.

Namun, kata Timbalan Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) itu, ia perlulah dicapai melalui cara yang betul.

Beliau berkata demikian di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur menerusi kenyataan bertulis saksi dalam kes samannya terhadap bekas Naib Presiden DAP Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim.
Pada 2016, Tunku Abdul Aziz mendakwa wujudnya komplot untuk menjadikan Mukhriz sebagai perdana menteri dan pemimpin veteran DAP Lim Kit Siang sebagai timbalannya.

Subscribe to receive free email updates: