SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?

SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA? - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?
link : SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?

Baca juga


SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?



Demikianlah Artikel SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA?

Sekianlah artikel SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SETELAH DIKETAHUI BISNES QUINOA KEPUNYAAN ANAK NAJIB, APA MASA DEPANNYA DI MALAYSIA? dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/02/setelah-diketahui-bisnes-quinoa.html
Apabila Najib Razak memberitahu beliau kini tidak makan nasi, sebaliknya mengambil quinoa, sejenis bijirin dari Peru dan kemudian diketahui pula bisnes mengimport masuknya dilakukan  oleh syarikat yang anak bongsunya ada kepentingan, persoalan seterusnya ialah apakah masa depan bijirin tersebut di Malaysia?

Sebagai bapa, dengan mendedahkan mengenai amalan pemakanannya itu, Najib dalam waktu yang sama telah berjaya mempromosi perniagaan anaknya.

Tetapi, adakah anak bongsu Najib boleh berpuas hati sekadar melihat quinoa menjadi makanan harian bapanya, segelintir golongan kaya dan dijual di rak-rak pasaraya tertentu saja?

Berapa banyak sangat untungnya jika sekadar itu saja skop pengimportan quinoa yang dapat dilakukannya?

Tidak mungkinkah selepas ini quinoa akan menjadi hidangan wajib di mesyuarat mingguan kabinet dan setiap kali ada majlis yang dianjurkan oleh Pejabat Perdana Menteri, khususnya di Seri Perdana?

Apakah mungkin kementerian-kementerian, agensi dan jabatan kerajaan yang menganjurkan jamuan di hotel-hotel, lebih-lebih lagi jika dihadiri oleh Perdana Menteri, akan turut menjadikan quinoa sebagai hidangan wajibnya?

Apakah kemudiannya menteri-menteri dan pemimpin UMNO akan turut berebut-rebut menjadikan quinoa, bukan saja untuk hidangan atau jamuan di semua peringkat kementerian, malah juga untuk dihidangkan kepada pelbagai program lain di peringkat bawahan masing-masing?

Tidak mustahilkah quinoa juga akan dibekalkan untuk makanan bagi anggota tentera, polis, pelbagai jenis asrama kerajaan dan termasuk untuk hidangan sihat bagi jemaah yang menunaikan haji ke Mekah?
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: