NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI"

NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI" - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI"
link : NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI"

Baca juga


NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI"



Demikianlah Artikel NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI"

Sekianlah artikel NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel NAJIB DIINGATKAN JANGAN TERLALU AWAL "SYOK SENDIRI" dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/03/najib-diingatkan-jangan-terlalu-awal.html
NAJIB TUN RAZAK JANGAN SYOK SENDIRI!! PENGUATKUASA UNDANG-UNDANG DI NEGARA KITA TAK BERANI BERTINDAK!! TUNGGU DAN LIHAT PERKEMBANGAN PENGUATKUASA  UNDANG-UNDANG ANTARABANGSA DALAM SEDIKIT MASA LAGI!!

Perdana menteri paling korup boleh mendabik dada mengatakan siasatan penguatkuasa undang-undang di negara kita membuktikan beliau tidak bersalah!!

Biarlah dia nak syok sendiri serta mahu cakap apa sekalipun!! Badan-badan penguatkuasa undang-undang di malaysia semuanya sudah dipegang oleh kerajaan kleptokrasi!!

Namun, kerajaan kleptokrasi yang dipimpin oleh perdana menteri paling korup tidak akan mampu mempengaruhi siasatan-siasatan mahupun tindakan undang-undang di luar negara!!

Penguatkuasa undang-undang antarabangsa sudah memperolehi pelbagai bukti-bukti sahih dan laporan jabatan kehakiman amerika syarikat (DoJ) pun sudah mengesahkan MO1 terlibat!!

Rahman dahlan 'otak udang' pun sudah mengesahkan kepada keseluruhan rakyat malaysia bahawa MO1 dalam laporan DoJ itu adalah najib tun razak!!

Singapura sudah bertindak!! Jabatan kehakiman amerika syarikat dalam proses tukar pendakwaan dari sivil kepada jenayah!!

Switzerland akan bertindak terhadap pengubahan wang haram sedikit masa lagi!! Luxembough pun kata ada bukti!!

United kingdom dan australia; sama-samalah kita tunggu!!

Saya ingin sarankan kepada keseluruhan rakyat malaysia untuk senantiasa berdoa dan insyaallah kebenaran bakal muncul di peringkat antarabangsa dalam masa terdekat!!

Najib tun razak tolong jangan syok sendiri!! Dalam negara boleh 'loyar buruk!!' Yakinilah, dalam sedikit masa lagi kebenaran hakiki bakal berlaku di peringkat luar negara!!
Read More / Baca Lagi >>

Subscribe to receive free email updates: