'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar

'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita, Artikel gatget, Artikel Police, Artikel Politik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar
link : 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar

Baca juga


'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar



Demikianlah Artikel 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar

Sekianlah artikel 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Tak bertanding pun tak apa, cukup dah bagi saya' - Mohd Amar dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/03/tak-bertanding-pun-tak-apa-cukup-dah.html

   
Timbalan Menteri Besar Kelantan Datuk Mohd Amar Nik Abdullah menyerahkan kepada partinya untuk membuat keputusan sama ada beliau akan bertanding dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU14) nanti.
Beliau berkata demikian selepas ada khabar angin mengatakan anggota dewan undangan negeri (ADUN) Panchor itu tidak akan bertanding di kerusi yang disandangnya.
"Saya tak tahu, itu parti buat keputusanlah.
"Saya tak apa-apa, saya kalau tak bertanding pun tak apa. Cukup dah bagi saya," katanya ketika ditemui media selepas Persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) di Kota Bharu, hari ini.
Terdahulu, satu senarai calon-calon PAS Kelantan tular di media sosial yang menunjukkan Mohd Amar didakwa tidak akan mempertahankan kerusinya.
Sebaliknya, beliau dikatakan diberi tanggungjawab untuk bertanding di parlimen Pengkalan Chepa yang kini disandang Dr Izani Husin.
Sementara itu, berkenaan senarai calon, Mohd Amar menjelaskan PAS sudah bersedia dengan senarai calon untuk seluruh negara namun belum dimuktamadkan sepenuhnya.
"Senarai ada, tapi belum dimuktamadkan, seluruh Malaysia belum muktamad," katanya yang juga naib presiden PAS.

Subscribe to receive free email updates: