Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu

Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Animal, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel Celeb, Artikel Hot, Artikel Police, Artikel Public, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu
link : Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu

Baca juga


Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu



Demikianlah Artikel Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu

Sekianlah artikel Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2018/06/lim-guan-eng-keterlaluan-tafsir.html

KUALA LUMPUR – Badan bukan kerajaan (NGO) Teras Pengupayaan Melayu (Teras) hari ini membantah tindakan Menteri Kewangan Lim Guan Eng untuk terus mengeluarkan kenyataan media utama kementeriannya dalam Bahasa Mandarin.

Lim Guan Eng keterlaluan tafsir Malaysia Baharu
Presiden Teras, Mohd Azmi Abdul Hamid berkata, sikap yang ditunjukkan Guan Eng ini nyata keterlaluan dalam menafsirkan semangat Malaysia Baharu sedangkan ia melampaui kehendak rakyat dalam pilihan raya umum lalu.
Read more »

Subscribe to receive free email updates: