Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India

Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel artis, Artikel Berita Seleb, Artikel Hangat, Artikel Seleb, Artikel Terbaru, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India
link : Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India

Baca juga


Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India



Demikianlah Artikel Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India

Sekianlah artikel Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki Berpakaian 'Malaikat Maut' beri kesedaran COVID-19 di India dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/05/lelaki-berpakaian-malaikat-maut-beri.html
Kempen tersebut dianjurkan oleh pihak polis di sana.
COVID-19: LELAKI BERPAKAIAN ‘YAMRAJ’, BERI KESEDARAN AWAM.

Seorang lelaki di India berpakaian sebagai 'Yamraj' iaitu malaikat maut bagi kepercayaan penganut Hindu.

Beliau berkempen sedemikian di jalanan di New Delhi bagi meningkatkan kesedaran masyarakat mengenai pentingnya duduk di rumah dan penjarakkan sosial dalam memerangi pandemik COVID-19.


Kempen tersebut dianjurkan oleh pihak polis di sana. India mencatatkan lebih 35,000 kes COVID-19 dengan 1,147 kematian setakat ini.

Subscribe to receive free email updates: