Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini

Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Animal, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel Celeb, Artikel Hot, Artikel Police, Artikel Public, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini
link : Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini

Baca juga


Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini



Demikianlah Artikel Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini

Sekianlah artikel Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/07/anak-lelaki-pengasas-dnars-didkwa-di.html

KUALA LUMPUR – Anak lelaki pengasas kosmetik Dnars, Allahyarham Faziani Rohban Ahmad dihadapkan ke Mahkamah Majistret Kuala Lumpur hari ini atas pertuduhan melakukan uguttan jnayah terhadap bapa tirinya menerusi pesanan ringkas WhatsApp pada 15 Jun lalu.

Anak Lelaki Pengasas Dnars Didkwa Di Mahkamah Atas Tduhan Ini
Anak lelaki pengasas kosmetik Dnars, Allahyarham Faziani Rohban Ahmad dihadapkan ke Mahkamah Majistret Kuala Lumpur hari ini atas pertduhan melakukan uguttan jnayah terhadap bapa tirinya menerusi pesanan ringkas WhatsApp pada 15 Jun lalu. FOTO: Awani

Subscribe to receive free email updates: