JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM

JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Animal, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel Celeb, Artikel Hot, Artikel Police, Artikel Public, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM
link : JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM

Baca juga


JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM



Demikianlah Artikel JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM

Sekianlah artikel JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/11/jasa-ditukar-nama-ke-j-kom-fungsinya.html
loading...

Kerajaan bersetuju untuk menjenamakan semula Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa) sebagai Jabatan Komunikasi Komuniti (J-KOM) dengan peranan dan fungsi berbeza, kata Menteri Komunikasi dan Multimedia (KKMM) Datuk Saifuddin Abdullah.

JASA ditukar nama ke J-KOM, fungsinya berbeza dangan Jabatan Penerangan - Menteri KKMM



Subscribe to receive free email updates: