Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang

Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang - Hallo sahabat Kabar Malay, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Animal, Artikel Baru, Artikel Berita, Artikel Celeb, Artikel Hot, Artikel Police, Artikel Public, Artikel Update, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang
link : Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang

Baca juga


Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang



Demikianlah Artikel Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang

Sekianlah artikel Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang dengan alamat link https://kabar-malay.blogspot.com/2020/12/dua-lelaki-kerat-jual-kepala-manusia.html
loading...

Abuja, Nigeria – Dua suspek lelaki ditahan kerana disyaki memancung kepala dua anggota polis dan menjualnya pada harga 1,000 Naira (RM10) di Nigeria, lapor portal berita Daily Star kelmarin.

Dua Lelaki Kerat, Jual Kepala Manusia RM10 Untuk ‘Tarik’ Wang



Subscribe to receive free email updates: